Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ.

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ





16 σχόλια:

KANTHAR0S είπε...

Άψογο!

İlhami Uyar είπε...

Dear Foris Mouraditis,very nice photos,we can see lıkethis event when appear sun in sky after the rain.Stay well

Exagono είπε...

Φιλε κανθαρε,αγαλιαζει η ψυχη σου μονο που το βλεπεις.

Exagono είπε...

Dear friend ilhami.
Τhe rainbow was so close to us,with a little effort I could touch it.

MELITASOS είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΟΡΗ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ

Exagono είπε...

Γεια σου Τασο με τις οικολογικες σου ντοματες.

KANTHAR0S είπε...

Σε ηρεμεί ρε παιδί μου. Το βλέπεις και ησυχάζεις.

VAD είπε...

Θάθελα μια φωτο με ουράνιο τόξο απ'την Τοπόνιτσα,τη δική μου Δουπόντσα:)

Exagono είπε...

Βασιλη αν μου κατσει θα σου στειλω.Καποτε ειπες οτι θα εκανες αναρτηση για την Τεπονιτσα.Εχεις ετοιμο υλικο?

VAD είπε...

Είναι ετοιμη,αποθηκευμενη,περιμένει τη σειρά της,αργότερα....

evangelos naxios είπε...

Για σου μεγαλε αδελφε μου με τα ωραια σου...!!!

Unknown είπε...

Ότι πιό όμορφο και αισιόδοξο...Μετά απο μια καταγίδα πάντα έρχεται το ουράνιο τόξο...Έτσι και στη ζωή...Γεια σου φίλε Fori!!!

Φώτης Λαουτάρης είπε...

Υπέροχο !!
Αντε να ούμε και το ουράνιο τόξο της καταιγίδας που περνάμε !!!

Exagono είπε...

Ευαγγελε αδελφε μου τα ωραια τα εβαλες εσυ με τις φωτο απο το Ορος.

Exagono είπε...

Φιλε Ani ετσι ακριβως οπως τα λες ειναι.Αλαζει η διαθεση σου τελειως.

Exagono είπε...

Φωτη δυσκολα τα πραγματα.Στην οικονομικη καταιγιδα θα αργησει να ερθει το ουρανιο τοξο.Νασαι καλα.